marți, 19 iulie 2016

Teko Kinderharden - şcoala de vară

Ce faci când grădinița copilului tău este închisă pe vară şi nu ai cu cine lăsa copilul? Sau poate eşti în căutarea unei grădinițe şi nu ştii ce să alegi. Sau poate doar vrei să-ți duci copilul la cea mai prietenoasă grădiniță din câte am văzut până acum! :) Despre ei v-am mai povestit şi aici.

Chiar mă gândeam cu tristețe la ce ar trebui să fie o grădiniță pentru copii, în general, şi ce este în realitate...

Copilăria este perioada în care copiii învață totul prin joacă, nu stînd cu fundul lipit de un scaun toată ziua... Mişcarea este foarte importantă pentru ei din mai multe motive: îi ajută să cunoască, să învețe multe şi mai ales le dă acea încredere în forțele proprii de care au atâta nevoie mai târziu în viață.

Chiar mă gândeam că aş fi dispusă să-l duc pe cel mare la locul de joacă din cartier în loc de gradinița clasică, când a apărut propunerea celor de la Teko: o săptămână de test pentru băiatul cel mare. Am zis că e imposibil pentru noi din cauza distanței dar gândindu-ne mai bine, este chiar o ocazie de mega-distracție! Mai ales că mi-am băgat nasul pe pagina lor şi au programe interesante în fiecare săptămână: roboței, gătit, înot, poveşti, construcții din cărămizi, bricolaj, bălăceală, dar mai ales joacă multă şi afară, exact ce-i trebuie copilului din belşug!

Spațiul din curte este generos şi promițător:


Iar activitățile sunt extrem de antrenante pentru copii:


Abia aşteptăm! Vă vom ține la curent cu impresiile!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, împrumuturi ipotecare, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare negarantate, finanțare de proiect etc ... Sau pur și simplu refuzați împrumutul de la o bancă sau instituție financiară din unul sau mai multe motive? Suntem soluțiile potrivite pentru credit! Oferim împrumuturi pentru companii și persoane fizice cu o dobândă scăzută și accesibilă a dobânzii de 2%. Deci, dacă sunteți interesat de un împrumut urgent și garantat. Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail astăzi Via: elegantloanfirm@hotmail.com.