duminică, 10 august 2014

Cum imi trec supararile

DIN CICLUL: Cum imi trec supararile cauzate de copil, tot cu ajutorul copilului

Am inceput programul zilnic si in cursul saptamanii nu apuc sa mai fac chestii prin casa. Asa ca sambata e ziua curateniei, ordinii si mancarii, ca atare nu stiu ce sa fac mai intai. Si asta singura, caci sotul munceste. Daca tot am inceput gradinita, am zis ca se obisnuieste si copilul meu mai independent. Da' de unde?!? Nu stiu ce a avut sambata asta, ca se tinea peste tot dupa mine! Mai aveam putin si o luam razna, mai ales ca a jumulit tastele de la laptop (cam jumatate!)...

Ca o paranteza, au copiii astia un senzor foarte fin si simt imediat starile sufletesti! Cand sunt bine si-mi vad de treburi si-mi merg toate pe roate, si el isi face de lucru singurel. Cand am nevoie de liniste, sa fiu eu singura sa imi revin, nu! Chiar atunci vine mai mult in sufletul meu si se tine scai!

Asa si ieri! Cand am vazut si laptopul desfigurat, am cedat nervos si am bufnit in plans. Am vrut sa ma vada, sa vad cum reactioneaza. Si oricum sunt de parere ca noi ca parinti nu trebuie sa ne ascundem mereu de copii cand avem probleme. A plans si el cu mine si mi-a zis: "Nu mai plange mami, te iubesc. Si tati te iubeste!"

La 2 ani si 6 luni... apoi am plans de fericire!


LATER EDIT: Am aflat de ce copilul meu nu era in apele lui in weekend. Saptamana trecuta a contractat un virus denumit si "mana-gura-picior", despre care nu mai auzisem pana acum. Ca simptome are mainile si picioarele pline de bubite rosii care se umplu de un lichid contagios. In gura la fel, un fel de afte, din cauza carora copii nu mai mananca. Abia azi (13.08.2014) s-au umplut de lichid... Partea proasta e ca e CONTAGIOS!!!

Ca si manifestare la copilul meu a suferit de: inapetenta joi si vineri, transpiratii, in weekend a avut o stare generala proasta - de aia a stat numai dupa "fusta" mea. Luni seara dupa ce am plecat de la gradi a facut pipi pe el de 2 ori... De azi, marti, stam in carantina (acuza dureri in gat) si azi vom lua si tratament de intarirea sistemului imunitar Isoprinosine sirop si pentru gat tantum verde. Dati un search pe google pentru mai multe detalii. E serioasa treaba! Am inceput si eu sa iau Isoprinosine...

Niciun comentariu: