vineri, 11 aprilie 2014

CUM AM SLABIT DUPA NASTERE

Dragi mamici,

Daca ati ajuns aici, inseamna ca vreti sa slabiti dupa ce ati ramas cu niste kilograme in plus dupa nastere.

Desi nu sunt o persoana ca sa fi avut probleme cu greutatea (si am avut perioade indelungate aceeasi greutate) in timpul sarcinii am luat cam 18 kg!!! Da, poate fi socant, dar asta si pentru ca nu am fost atenta si mi-am permis orice cu scuza sarcinii.

NU MANCATI CA PENTRU DOI IN TIMPUL SARCINII!!! E un mit rasuflat!

Asta ca regula nr. 1. Apoi, dupa nastere mai dai jos poate 10kg (kilogramele bebelusului, greutatea lichidului amniotic, etc), apoi alte cateva kilograme, odata cu alaptatul. Dar ce te faci cu cele care nu mai vor sa plece nici dupa 1 an?!?

La mine nu s-a cunoscut nicio diferenta la kg, desi am alaptat pana la 1,4 ani ai copilului! Vreau sa spun ca nu am slabit din cauza alaptatului, si nu am alaptat ca sa slabesc! Si asta e un mare mit mincinos!

Cand am terminat cu alaptatul, am zis sa fiu mai atenta la ce mananc (caci mi se facea o pofta teribila de ciocolata...), asa ca m-am apucat de un fel de dieta in stil personal: mancare mai putina la masa, mese mai dese, fara fainoase, fara grasimi, mai putina paine, fara dulciuri (asta a fost partea cea mai dificila!). M-am chinuit asa 2 saptamani (in fiecare zi am salivat dupa "putina" ciocolata!), a avut vreun rezultat? NICIUNUL!!! Nici macar 0,5kg!!! Recunosc, nu mergeam la sala, desi fizic simteam nevoia, dar nu mai reuseam, programul de la serviciu ocupand marea parte a zilei. Apoi am cautat o metoda naturala de slabit si am gasit foarte repede si a si dat roade, fara efecte secundare! Am dat peste pastilele de slabit de la Alevia, Compex de slabit forte.


A fost prima oara cand am incercat niste pastile de slabit si sunt super-multumita! La 8 luni dupa ce le-am luat, nu m-am ingrasat din nou (ba chiar am mai slabit putin in ultima vreme)! Mi-a placut ca sunt facute la noi in tara, ca au ingrediente naturale: scortisoara, ananas, ceai verde, etc. A fost exact cum au spus in prospect ((printre altele)): vei slabi cel mai mult in primele saptamani si iti vor taia pofta de dulce! De balonari am si uitat, nu stiam de ce ma simt mai bine zilnic! Pentru mine a fost incredibil sa nu am pofta de ceva dulce! Sa pot rezista eroiceste langa o ciocolata sau prajitura!!! Si asta s-a vazut: am slabit 5 kg, iar d ebalonare am uitat complet!

Acest articol nu este vreo reclama de produs. Ci doresc sa impartasesc cu voi ceva ce mie mi-a folosit.

Apoi, dupa ce am slabit cu Alevia am avut iar o perioada de 58kg constanta si nu reuseam deloc sa scad. Si pentru ca o perioada indelungata nu m-am dus la serviciu si am stat acasa, am reusit sa slabesc iar. Cum? Stand acasa cu cel mic am lucrat/exersat de acasa. Am alergat in fiecare zi intre 5-10 min (cand m-a vazut cel mic a inceput si el sa alerge strgand prin casa: "ALEEG, ALEEG!" :)) plus alte exercitii pentru abdomen, coapse, picioare, spate, brate (gantere) exercitii luate de pe youtube. Atat! Bine, si mancat mai putin la o masa, caci cu un copil mic nu poti sa stai sa savurezi. :) Asa am acum 56kg! Mai putin decat inainte de sarcina!!! ;)

Va pup si va doresc sa slabiti cat mai usor!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Buna!!! Nu este un mit si anume ca alaptatul slabeste. Cel putin la mine s-a adeverit. Pe timpul sarcinii va vine sa credeti sau nu am luat 30kg. Dupa ce am nascut in prima luna am dat 17kg, in a doua 10, si am ramas cu 3kg care le am dat mai greu jos si anume 1kg in 2luni. Si acum la 4luni mai am de dat 2kg si am ajuns la greutatea de dinainte de a ramane insarcinata. Si tin s subliniez fara niciun fel de dieta sau pastile de slabit. Am mancat ce am vrut tinand cont ca laptele sa fie consistent pentru bebe. Asa ca se poate :). O zi buna!

Anonim spunea...

referitor la faptul ca alaptatul slabeste sau nu, eu cred ca depinde de fiecare persoana in parte. eu nu am luat in greutate in timpul sarcinii, insa m-am ingrasat dupa ce am nascut, asta pentru ca am mancat dulciuri, chiar daca am alaptat si inca mai alaptez si acum.

Anonim spunea...

ar fi bine daca ar spune cineva cum sa slabesti si in timp ce alaptezi si nu numai dupa alaptare. Bebita are un an si 7 luni si inca alaptez.
o zi bina!

Livia spunea...

Catalina esti o inspiratie pentru noi toate.. Ma bucur ca am gasit blogul tau, care este plin de informatii bine scrise si verificate :) Te pup!
Pot sa zic un mare woooow pentru modul de scriere si nu numai. Povestea ta este numai buna de impartasit cu alte fete care se confrunta cu probleme de greutate.

Forever Catalina spunea...

Mulțumesc frumos, Livia. Acum sunt în CIC cu bebe 2...altă provocare. Am rămas cu 10 kg, acum am 7 luni după naştere şi niciun semn să scad... Dar am început un program de 30 de zile cu un smoothie pe zi, să vedem! Lipici!

Forever Catalina spunea...

Mulțumesc frumos, Livia. Acum sunt în CIC cu bebe 2...altă provocare. Am rămas cu 10 kg, acum am 7 luni după naştere şi niciun semn să scad... Dar am început un program de 30 de zile cu un smoothie pe zi, să vedem! Lipici!

Viatadupabebe spunea...

Eu cred ca se poate slabi si avand un stil de viata sanatos si putina rabdare, nu este nevoie de diete drastice ... daca alaptezi, dieta nu va afecta bebele ?