joi, 29 noiembrie 2012

Secretul numarul doi

Iesiti afara zilnic!

Nimic nu e mai reconfortant decat sa te vada soarele, sa inspiri mai mult aer, sa te plimbi! Pe langa faptul ca ii face bine celui mic, iti face si tie, draga mamica! Iti oxigenezi mai bine creierul, te mai relaxezi si tu. Eu am observat pe pielea mea, daca stau in casa o zi, doua, deja nu mai am chef de nimic, incep sa ma molesesc.

Chiar daca e vremea mai urata acum, tot trebuie sa iesiti macar o ora, macar doar la cumparaturi in cartier sau vezi tu ce pretext gasesti. Ai inteles ideea. Stiu ca acum e mai dificil cu vremea asta schimbatoare si vantoasa si trebuie sa pui o gramada de haine pe cel mic si te tot intrebi cum si cu ce sa-l mai imbraci?!?! Vreau sa zic ca puiul meu a prins o viroza de sezon urata, cu o tuse si mai urata(ca i-am facut exudat faringian si nu i-a iesit niciun streptococ, stafilococ sau mai stiu eu ce alt coc) si tot l-am scos.

Iti spun asta pentru ca stiu ca pentru cele comode (cum sunt si eu), mai bine stau in casa decat sa iasa doar pentru o ora sau doua si mai bine fac ceva treaba. Dar treaba n-o sa se termine niciodata, asta-i problema. Si decat sa ratezi o zi afara, mai bine va clatiti ochii amandoi cu fel si fel de pretexte: un iaurt, o paine, noi mergem in parc dupa apa, la piata, sau la posta, etc.


Niciun comentariu: